Kraps
logo

http://scratch.mit.edu

http://scratch.ttu.ee

Mõned näited

Mata
Matemaatik Kraps ja korrutustabel

Pranglimine
Liitmise trenn pranglimise stiilis

Inimese ideaalne mass
Muutujad, arv- ja loogikaavaldised, väärtuste sisestamine klaviatuurilt, valikud

Korvpall
Korvpallur Juku Naaskel. Muutujad, omistamine, kordused

Jalka. Penaltid
Muutujad, sündmused, banner, ...

Kivi, paber, käärid
Klassikaline mäng: kivi, paber, käärid.

Hunt, kits, kapsas
Klassika. Juku peab viima üle jõe hundi, kitse ja kapsa.

Vestlus tiigriga
Näide demonstreerib koomiksite ja aktiivsete esitluste loomise võimalusi.

Ristmik
Projekt demonstreerib tegevute sünkroniseerimist, kordusi jm.

Pacman ehk labürint
Mäng Pacmani stiilis

Ruutvõrrand
Arvutused, graafika, animatsioon, heli, massiivid jm

Funktsiooni graafik ja karakteristikud
Funktsiooni y = a·sin(b·x + c) + d·cos(e·x + f)
graafik, max, min, nullkohad

Sortimine
Sortimisalgoritmide võrdlemine ja demo