Mõned näited
Mata
Matemaatik Kraps ja korrutustabel
Pranglimine
Liitmise trenn pranglimise stiilis
Inimese ideaalne mass
Muutujad, arv- ja loogikaavaldised, väärtuste sisestamine klaviatuurilt, valikud
Korvpall
Korvpallur Juku Naaskel. Muutujad, omistamine, kordused
Jalka. Penaltid
Muutujad, sündmused, banner, ...
Kivi, paber, käärid
Klassikaline mäng: kivi, paber, käärid.
Hunt, kits, kapsas
Klassika. Juku peab viima üle jõe hundi, kitse ja kapsa.
Vestlus tiigriga
Näide demonstreerib koomiksite ja aktiivsete esitluste loomise võimalusi.
Ristmik
Projekt demonstreerib tegevute sünkroniseerimist, kordusi jm.
Pacman ehk labürint
Mäng Pacmani stiilis
Ruutvõrrand
Arvutused, graafika, animatsioon, heli, massiivid jm
Funktsiooni graafik ja karakteristikud
Funktsiooni y = a·sin(b·x + c) + d·cos(e·x + f)
graafik, max, min, nullkohad
Sortimine
Sortimisalgoritmide võrdlemine ja demo
|