Karistuslöögid

Kraps teeb pealelööke väravale, Juku üritab tõrjuda. Jukut saab liigutada nooleklahvidega.
Võid valida mängu kestvuse 5 kuni 100 sekundit.
Käivitamiseks klõpsa nuppu Läks.


Objektid (spraidid)

Kraps - teeb pealelööke, kontrollib mängu aega

Juku - tõrjub pealelööke. Juku liigutamiseks kasutatakse nookeklahve

Pall
- lendab
. Arvestatakse kolme võimalusega: tõrje, sees, mööda

Värav
- passiivne sprait. Viidatakse palli skriptis tabamuse selgitamiseks

Nupp
- käivitab programmi


Muutujad

lööke, tabamusi, tõrjeid - mängu jooksvad ja löpptulemused

mängu aeg - mängu kestvus
aeg - mängu jooksev aeg

xp, yp - palli algkoordinaadid

Spraidi Nupp skriptnupp
Spraidi Juku skriptidJuku


Spraidi Kraps algoritm

kraps_algo

Spraidi Kraps skriptscr_skr

Spraidi Pall algoritm

palg

Spraidi Pall skriptPall