Objektid (spraidid)
Spraitide olemus ja omadused ei oma antud juhul erilist tähtsut.
Osa skripte on seotud spraidiga Juku või Kraps.
Juku: keskmise leidmine, hinna ja nime muutmine
Kraps: minimaalse hinna ja vastava arvuti leidmiine, arvuti nime otsime hinna ja nime muutmisel.
Projektis on tehtud mõned muudatused, võrreldes alltoodud skriptidega.
Keskmise hinna leidmise tegevusskeem (UML), skript ja pseudokood

Minimaalse hinna ja sellele vastava arvuti leidmine

Otsimine. Antud nimega arvuti järjenumbri leidmine vektoris (loendis) Arvutid. Kui antud nimega arvutid loendis ei ole, tagastab skript väärtuse 0 (null).

Hinna ja nime muutmine. Peale klahvile H või N vajutamist, küsib ja loeb vastav skript
arvuti nime ning pöördub skripti Otsi poole, mis peaks leidma sisestatud nime järjenumbri
loendis Arvutid. Kui tagastav väärtus ei võrdu nulliga (nimi on loendis olemas), asendatakse vastava numbriga element vektoris Hinnad või Arvutid kasutaja poolt antuga. Kui skript
Otsi tagastab väärtuse 0 (nime loetelus ei ole), väljastatakse veateade ja midagi ei tehta.
 |
Projektis Loendid_1.sb on lisatud võimalus loobuda nime või hinna muutmiseks, kui uue väärtuse asemel vajutakse klahvile Enter |
|