Kordused

Projekt demonstreerib korduste kasutamist.
Auto sõidab etteantud arvu "ringe". Monitori abil kuvatakse joksva ringi number ja jooksev aeg. Andmed objektide ja muutujate kohta ning skriptid on toodud allpool.

Projekti saab laadida alla lingilt Auto_1.sb.


Objektid (spraidid)

auto - sõidab laval etteantud arvu ringe
Juku - pealtvaataja, hüppab, kui sõit on läbi
Kraps - käivitab ja peatab taimeri, hüppab, kui sõit on läbi

Muutujad

ringe - sõidetavate ringide arv, ring - jooksev ring, aeg - jooksev aeg
tunnus - väärtused 1 või 0, kasutatakse taimeri peatamisel

Programmis kasutatakse kolme liiki kordusi:
- määratud kordamiste arvuga kordus: korda ringe auto skriptis, korda juhuarv 1..5 Krapsu ja Juku skriptides Valmis
- kordus seni, kuni tingimus saab tõeseks: korda seni kuni x asukoht >240: auto liikumine kuni jõuab parema servani
- lõputu kordus: lõputult. Kasutatakse formaalselt taimeri juhtimisel. Kordus katkestatakse, kui auto skript sõidu lõpetamisel paneb tunnuse väärtuseks 0.

ks