Programmi täitmine algab Krapsu esimesest skriptist. Peale teretamist saadab Kraps käsuga teavita teate
nimega Tere. Teate võtavad üheaegselt vastu plika ja Juku skriptid Tere ja alustavad paralleelselt tööd. Skriptide
täitmisel pöörduvad need vastavalt skripti Tantsin ja Hüppan poole. Krapsu
skript peatatakse. Selle täitmine jätkub siis,
kui lõpetavad oma töö plika ja Krapsu skriptid.
Käsu liigu toimel
liigub Kraps kivile. Seejärel saadab Kraps
teate nimega Pöörlen, mille võtab vastu tema enda
teine skript. Selle täitmisel teeb Kraps tiiru kivil.
Peale seda läheb täitmisjärg tagasi esimesele skriptile ja
käsu liigu toimel liigub Kraps aiale tagasi.
Sealt ta saadab teate Juku. Teate võtab vastu Juku samanimeline skript. See pöördub skripti Plika poole
jne |