Mängu "Karistuslöögid" kasutajaliides

Kraps teeb pealelööke väravale, Juku üritab tõrjuda. Jukut saab liigutada nooleklahvidega. Võid valida liuguri abil mängu kestvuse etteantud vahemikus või sisestada suvalise väärtuse klaviatuurilt klõpsates allääres olevat nuppu "Mängu aeg klaviatuurilt"
Käivitamiseks klõpsa nuppu Läks või vajuta tühiku klahvi. Katkestada saab punase nupuga.

Appleti kuval võib näha mitmeid kasutajaliidese elemente. Liidese põhiosaks on alati lava, millel tegutsevad spraidid (praegu: Kraps, Juku, pall ja värav). Rohelist lippu sageli kasutatakse programmi käivitamiseks. Praegu selle klõpsamisel, kuvatakse teade, et mängu käivitamiseks peab klõpsama nuppu Läks. Punase nupuga saab alati suvalisel hetkel katkestada programmi töö.

Kui tahad näha projekti, klõpsa järgnevat linki Jalka_3.sb


Muutujate monitorid peegeldavad tulemuste jooksvaid väärtusi: lööke, tabamusi jm. Muutuja mängu aeg monitoril on liugur (kerimisriba), millega saab muuta mängu kestvust etteantud vahemikus. Klõpsatus nupule "Mängu aeg klaviatuurilt" võimaldab sisestada mängu aja jaoks suvalise väärtuse.
Nagu öeldud, käsunupp Läks käivitab programmi. Kasutajaliidese elementideks on ka tühiku klahv: alternatiivne võimalus programmi käivitamiseks ning nooleklahvid Juku liigutamiseks. Kasutajaliidese pasiivseks elemendiks on ka taustapilt.