Tutvus

Programmis on kasutusel kaks põhispraiti: Kraps ja Juku. Kumbagil on üks põhiskript. Nähtaval on Krapsu skript. Sellest algab programmi täitmine, kui klõpsatakse rohelist lippu. Kõigepealt viiakse Kraps lava vasakusse serva ja suunaks määratakse 90 kraadi (paremale). Seejärel Kraps tutvustab ennast ja käsuga teavita käivitatakse ka Juku põhiskript. Edasi skriptid töötavad paralleelselt. Programmi töö lõpetab Juku skript, kui aeg ületab juhusliku arvuga (10 kuni 30) määratud piiri.
Esialgu üksikasjad ei ole olulised. Programmi poolt määratavad tegevused on nähtaval ekraanil, Soovi korral võib programmi korduvalt. Kui arvutis on instaleeritud Scratch, võite laadida alla programmi Scratch.sb ja uurida seda lähemalt.
Et näha järgmist skripti, klõpsa nähtavat pilti. Olgu märgitud, et tegemist on skriptide piltidega ja formaalselt need kujutavad endast spraite.