Karistuslöögid

Kraps teeb pealelööke väravale, Juku üritab tõrjuda. Jukut saab liigutada nooleklahvidega. Võid valida mängu kestvuse 5 kuni 100 sekundit.
Käivitamiseks klõpsa nuppu Läks või vajuta klahvi Tühik


Objektid (spraidid)

Kraps - teeb pealelööke, kontrollib mängu aega
Juku - tõrjub pealelööke. Liigutamiseks kasutatakse nookeklahve
Pall - lendab
. Arvestatakse kolme võimalusega: tõrje, sees, mööda
Värav - passiivne sprait. Viidatakse palli skriptis tabamuse selgitamiseks
Nupp - käivitab programmi.

Muutujad

lööke, tabamusi, tõrjeid - mängu jooksvad ja löpptulemused

mängu aeg - mängu kestvus
aeg - mängu jooksev aeg
x0, y0 (xp, yp) - palli algkoordinaadid
(Krapsu juures)

Spraidi Juku skriptidJuku


Spraidi Kraps algoritmid

sd

Spraidi Kraps skriptid

ssd

Spraidi Pall algoritm

palg

Spraidi Pall skriptPall

Algseaded

s0